Moj omiljeni nakit






Svima nama treba andjeo cuvar i dobar prijatelj koji nam pokloni tog andjela da nas cuva.

Ova dva andjela mi je poklonila moja Senada i puno mi znace .










Ovaj divni prsten je poklon za  Valentinovo od mog divnog muza <3

Prsten je iz kolekcije Snö of Sveden kao i moja favorit narokvica.










Omiljeni ljetni  prsten je sa Braca napravljen od Brackog kamena.









Cijeli februar sam nosila ovaj krasni lancic poklon od Jasmine .


Kao sto vidite nisamm vam ja bas za zlato sada ,obozavam srebro, perle i kamenje .








Zlatni nakit mi je fin ali sad sam u stilu srebra i Snö (snjeg)

Valjda sto je bilo zimsko doba .








Kako izgleda vas omiljeni nakit ?

Pisite i komentarisite  ...


                    Gaga





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0