Mali stolic - Ofelija

Pisala sam vam da sam pozeljela kupiti mali sto za moje sobe.

Sto sam narucila iz Dimona i evo napokon je dosao .






Sto je bjeli sa izradjenim nogicama i jednom ladicom sa prednje strane .

Mjere 100x40x75 perfektno za male sobe.Sto se zove Ofelija.











Par kristalnih svejcnjaka korpica za papirice i kompjute su vec dobili mjesto na stolu .

U ladici su kutije sa olovkama .






Stari sat je iz Dimone poklon od Daria za rodjendan .






Komoda sto sam kupila u Crvenom Krstu i sto su u istom stilu .

Perfektan namjestaj za sobe .





 



Cetiri kristalna svjecnjaka su kupljena u Norveskoj .





Tesko je otrgnuti se od sobice ....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0