Februar

Nova bolest vlada kod mene i zove se  Svjecomanija .. nazalost neizljeciva (za sada).

Komsinici Karoli sam poklonila za rodjendan starinski serviz a u soljice sam izlila svjece .

 

Tanjir za kolace ,tanjiric za kafu i soljica sa zlatnim rubom .. slatko !






Romantican dizajn  ......






Celofan i zlatna traka da istakne zlatni rub na porculanu i poklon je gotov.

Naravno da je dobila i saksiju sa cvijecem uz poklon .


Ugodno vece je poslije vecere zavrseno razmjenom poklona i sa desertom.


pita od rabarbera i havtorn






Karola i ja smo februarska djeca pa razmijenimo poklone negdje izmedju mog i njenog rodjendana .


Ja sam dobila divnu knjigu sa prakticnim savjetima za vrt.


Hvala Karola i Ingerärd.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0