Dimona

 


Nisam samo ja zaljubljena u Dimonu ... ima nas jos ..

Jasmina je slikala svaku policu , uzivajte i vi .


 

 



Dimona je trgovina za sanjare i romanticare , cvjetici andjeli i perle .






Jos uvijek trazim stolic za moje sobe ,ovo je jedan sto je usao u uzi izbor.

Drugi sto sto mi se svidja je ovaj gore sivi .

Kako vam se svidja ? Molim komentare inace gasim blog !!! sad mi treba pomoc .




   

 


Sve na jednom jestu

Sapuni , cestitke , cvjece i ukrasi .





nikad me ne razocara







Kommentarer
Postat av: dijana c.

Ne gasi blogg, ni po zivu glavu!!, komentari su uvjek isti,( bojim se), jer vise nemam rijeci, uvjek je predivan i uvjek dobijem volju kada gledam tvoj blogg, toliko volju i inspiraciju dajes. Ova prodavnica je uhhh predivne stvari, puno lijepi stvari, sto su super stolici, bas bi ti super stajao ovaj sliten u tvojoj shabby chic sobu, nemoj se misliti, sivi vise pase za kuhinju sa hyllom, ali ovaj sliten bord perfect u sobi, mislim tako, mozda pogresno mislim, ha en bra dag! kram :)

2012-02-22 @ 11:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0