Bela Crkva

Tajanstvena gosca sto me je posjetila za moj rodjendan je  jedna od mojih citateljki .

Molila sam je da vam ona napise prilog kako smo se upoznale ali je to ipak prepustila meni .




Moja gosca dolazi iz Bele Crkve i upoznale smo se zahvaljujuci blogu.

Jasmina je "naletila" na moj blog prije pola godine ,pocela je citati blog svaki dan ...

postale smo prijateljice i na FB i eto do danas se druzimo ...

Cini mi se kao da se znamo godinama ...





Trudila sam se da se moja gosca osjeca udobno kod mene .

Provele smo par divnih dana pricajuci i upoznavajuci jedna drugu .

Obisle smo lopise i sve moje favorit trgovine .

Nekim cudom volimo iste stvari .





Kad sam pocela blogati nisam ni slutila da cu upoznati sve vas moje divne citateljke

a jos manje sam znala da cu jednog dana dozivjeti i da me moja citateljka posjeti ...

Mozda mi se posreci pa me sledeci put posjeti neko iz Rijeke mozda ili iz Banja Luke ili iz Japana ...

eeee nikad se nezna sta nam zivot nosi  ...


Jasmina hvala ti na posjeti i sto sam preko tebe upoznala jos divnih ljudi .


                         Gaga


Kommentarer
Postat av: vlasta s.

Bas je lijepo vidjeti ovako vesela i nasmjesena lica .Cesto se pitam kakav bi smisao imao ovaj zivot bez prijateljstva, pa stoga nam svima nama zelim jos puno puno sretnih i prijateljski ispunjenih dana.

Pozdrav iz suncem obasjane Rijeke.

2012-02-28 @ 20:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0