Mali Detalji U Cvijecu

Svaki cvijet je lijep sam za sebe ali su mi slatki svi detalji koji dopunjavaju aranzman.
 
Mali andjeo :)
 
 
 
 
Zaljubljeni par u lozici ...............
 
 
 
 
 
Kuglice za jelku, bjeli kamencici  ............ i sjaj
 
 
 
 
Volim i aranzmane sa mahovinom :)
 
 
 
 
Stalak na spratove ukrasen mahovinom ,cuvarkucom ,umjetnim snijegom
 
i srebrenim zvjezdicama . Lako i dekorativno za napraviti .Ako nemate  ovakav
 
stalak evo ideja za drugu dekoraciju .
 
 
 
 
 
Plitka okrugla tacna ukrasena mahovinom ,umjetnim snijegom i srebrenim detaljima.
 
Lozica okolo tacne je umjetna . Lukovicu Amarilisa i cuvarkuce promiijenite za favorit cvijece.
 
Uzivajte u stvaranju i vasoj masti .
 
Gaga
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jaca

Aranzman sa svijecama..prelijepo..:))

2012-12-13 @ 22:48:16
Postat av: gaga

Hvala Jaco ,vidis d anie tesko naci ovaj dio bloga :)

2012-12-13 @ 22:51:55
URL: http://draganasgarden.blogg.se/
Postat av: Anonym

pa meni sunce i nije tesko..ali druge malo teze nagovoriti...kako da dodju do ovdje :)..ali polako..bit ce i to..steta da ne pogledaju ovu ljepotu na tvom blogu..doista!..:)

2012-12-14 @ 00:06:35
Postat av: Dusan Muncan

ja hocu taj zaljubljeni par da imam i ja da stavim na cvijece,pozzzz,sve ti je divno divno

2012-12-14 @ 08:21:16
URL: http://dussans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0