Kamen kao ukras

Kad sam na plazi skupljam kamenje i pretvaram u divne slike.

Ponekad koristim kamenje i kao fine detalje u kuci i vrtu ...

Kamen sa plaze ili kupljen u trgovini ,pozlacen ili posrebrenj , obojen ili prirodan

svaki je lilep na svoj nacin.

 






Kamen sa porukom krasi prozor u kuhinji ...





Poklon od kone , previse je lijep kamen da bih ga stavila u vrt negdje.





kamencici sa zlatnim textom :Hvala , Sreca , Zagrljaj ,Uzivaj ! i Zivi !

Ponekad je dobro da se napomenemo na vazne stvari u zivotu ...

 

 

Divna kamena staza u Mostaru

 

Prelijepi kamen sa Braca

Nisam mogla odoljeti ovom avanu i prstenu od Brackog kamena.


 




Na Bracu postoji jako puno vrsta kamena , moj prsten je napravljen od kamena

sto se zove" radost ".

 



 


Kommentarer
Postat av: Ella

obozavam tvoj blogg, navratim svaki dan

jednostavnost a toliko harmonije, sarama i stila u tvojim slikama i idejama....

2011-09-06 @ 22:26:59
Postat av: gaga

Hvala Ella kako si saznala za moj blogg ?

2011-09-07 @ 09:49:43
URL: http://draganasgarden.blogg.se/
Postat av: Ella

sasvim slucajno,trazila sam neki recept na netu kako se pravi kuruza majsbröd i eto tako naletim na tvoj blogg, svidio mi se dizajn , obozavam lila boje, svijece i sve ostalo sto se nalazi na tvojim slikama.

2011-09-07 @ 16:05:53
Postat av: gaga

odakle si i gdje zivis. jako mi je drago da ti se svidja blog ima nas sada jako dosta sto smo na blogu.

dnevno imam 100 posjetilaca ali su mao ljeni na komentarima hahah

Komentari su mi putokaz za blogg jeli zabavan i ko ga cita

jos jednom dobro dosla

2011-09-07 @ 16:20:06
URL: http://draganasgarden.blogg.se/
Postat av: Ella

Hvala...da to sam primjetila slabo raja ostavlja komentare. Eto ja sam se usudila, inace zivim u swe tj. Värnamo,trenutno na bolovanju cekam bebu itd itd pa ovako navratim na svoje favorit stranice a svoj blogg nemam ....

2011-09-07 @ 16:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0