Stolic

Odavno vec zelim ovaj" stolic" sa tacnom od srebra.

Napokon sam ga nasla ali sam skontala da sam mogla kupiti velicinu veci.



Isti stolic sam poklonila i mojoj koni za rodjendan.

Mozda i njoj treba jos jedan sto malo veci .... Kono idemo u kupovinu ??


Stolovi se mogu imati i u paru ili sve tri velicine zajedno.





Evo nasla sam jos stolova na internetu pa vidite koji vam se svidja najvise.

Moj stolic je kupljen u Jysk ...





Isti moj stolic samo sa drugim svecicama ... to je po ukusu ...



Drvena varijanta ....


 


Ne moraju svi ovi stolici sa tacnom biti okrugli

cetvrtasta varijanta ....


 





Dizajni boja po volji i ukusu ....

Koji vam se svidja najvise ... ???

Kommentarer
Postat av: Bojana

Najljepsi mi je ovaj na prvoj i trecoj slici. Ako sam dobro skontala, to je tvoj :)

Pozdravcic iz BL.

2011-09-01 @ 21:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0