Rat kilama

Drage moje dobro jutro ... dobro dosle u najzanimljiviju grupu podrske

Pocinjemo sa ratom kilama i cigaretama.

danasnje stanje      5/9 2011



Dragana        72,5  sadasnja kilaza  zeljena    65      7 kilograma

Anela            65     sadasnja kilaza  zeljna      58      7 kilograma

Zlata             83    sadasnja  kilaza  zeljena    68      15 kilograma 

Sanela          69    sadasnja kilaza   zeljena     65      4 kilograma
 
Mirjana B      90     sadasnja kilaza   

Dijana C       69      sadasnja kilaza  zeljena    62       7 kilograma

Ina
               65     sadasnja kilaza

Darko           108   sadasnja kilaza   zeljena   95       13 kilograma


 Putem bloga treba da jedna drugoj dajemo podrsku ,savjete i da pratimo jedna drugu, zajedno je zanimljivije.

kao sto vidite nije samo kilaza problem , Mirjana zeli prestati sa pusenjem ...

Divno je sto smo se skupile sa svih krajeva Svijeta i jedna drugu podrzavamo.

Za dve sedmice ce mo se vagati ponovo.  Vece prije javite mi podatke da upisem u blog.

Mirjani sam dala savjet da kupi sprej protiv pusenja u apoteci .

                              Se hela bilden
                               SRETNO :)


                                                    





Pažnja je najbolji put do prijateljstva. – Spenser

Prijatelj je najbolja imovina u životu. – Latinska poslovica   




2011-09-02 @ 21:59:34
Postat av: mirjana L

ovo vam je drage cure odlicna ideja .ali ja nemam tih problema .problem kod mene su cigarete ... pomocu vam savjetima ishrane a vi meni savjete kako da prestanem da pusim . sada pusim 15 cigareta na dan ... ajde pomozite bicu vam zahvalna ...


dijana om
Rat kilama:

Super, nadam se da ce mo uspjeti, evo moja sadasnja kilaza 69, zeljena kilaza mi je 62, hmmm... drzim fige da uspijemo, ma nema veze koliko god da spadne, samo neka ide na dole, SRETNO SVIMA! :))

 

jeli mogu i ja da se pridruzim ,
Darko sadasnja kilaza 108 zeljena 95.pocinjemo od danas





Kommentarer
Postat av: zlata

e ovo ce biti interesantno. dajte nesto efikasno i brzo... ja sam na "dijeti" vec sedmi dan... izgubila sam 1,5 kg hahahahahaha.jaooooooo 83 sam imala a to mi je PREVISE. moram bar 15 skinuti.

2011-08-29 @ 22:47:22

Postat av: dijana

Cao, ovo je dobro, bas sam pocela prosle sedmice na zumba, step, body pump...osv., cijelo tijelo boli, aj, aj, cijelo vrijeme u kuci jaucem kada cu sjesti. a jos teze ustati, patnja, ali slatka :) Jelo sam malo smanjila, kolaci su teska odluka da odustanem, a moze se malo fuskati kada treniras, jel tako? Pozdrav i sretan nam put u borbi protiv slaufa oko stomaka, ha, ha, ... Kram




2011-08-30 @ 09:35:14
Postat av: Sanela

Stanje 69kg (skinula 3 kg od odmora)
Zeljena tezina 65 kg. nezvuci tesko skinuti te 4 kile ali to su one sto ideu najteze.





2011-08-31 @ 10:01:26
Postat av:Ina

evo nešto što meni pomaže! cilj je 65 kg, a kako sam lako izgubila ove dvije... ne čini se tako teško! Probajte!

1. Jedite dovoljno
Da biste smršavjeli trebe smanjiti unos kalorija, ali nema potrebe krenuti s drastično manjim unosom. Zapravo, ukoliko se naglo smanji kalorijska vrijednost hrane, oko 1.200 kalorija na dan ili manje, metabolizam se naglo usporava. Istovremeno se razgrađuje dragocjeno mišićno tkivo koje pomaže u sagorijevanju kalorija. Jedite zato toliko da ne budete gladni. To znači tri obroka od 430 kalorija, te dva manja obroka po 150 kalorija na dan. To će održati brži rad metabolizma.

2. Jedite ujutro
Doručak pokreće metabolizam i daje potrebnu energiju tijekom dana. Ne čudi da žene koje ne doručkuju imaju četiri i pol puta veće šanse biti pretile. Ako ništa drugo, zgrabite jogurt, ali ne voćni. Ubacite u njega i orašaste plodove.

3. Pijte kavu ili čaj
Kofein stimulira središnji žičani sustav. Dnevni unos kave ubrzava metabolizam za pet do osam posto, što znači da ćete sagorjeti 98 do 174 kalorija više na dan. Šalica čaja ubrzava metabolizam za 12 posto, pokazala je jedna japanska studija. Pretpostavlja se da su za to odgovorni katehini iz čaja.

4. Vlaknima se borite protiv masnoća
Unos vlakana može ubrzati metabolizam za čak 30 posto. Žene koje unose najviše vlakana s vremenom se najmanje udebljaju, pokazuje niz studija. Dnevno pojedite 25 grama vlakna. Ovo možete postići uživajući u tri voćke i tri komada povrća.

5. Pijte više vode
Njemačko istraživanje pokazalo je da ispijanje šest šalica hladne vode može ubrzati metabolizam tako da sagorijeva oko 50 kalorija više na dan. Tijekom jedne godine tako možete izgubiti gotovo dva i pol kilograma.

6. Jedite organski uzgojenu hranu
Kanadsko istraživanje pokazuje da osobe koje hranom unesu najviše pesticida, koji se talože u stanicama sala, tijekom mršavljenja imaju najveće usporavanje metabolizma. Pretpostavlja se da su za to krivi toksini. Osim toga, neka istraživanja pokazuju da pesticidi mogu potaknuti debljanje. Kupujete li organsko, neka to budu jabuke, breskve, paprika, celer, nektarine, jagode, višnje, zelena salata, grožđe i kruške jer su to plodovi u kojima ima najviše pesticida.




2011-09-01 @ 22:00:27
Postat av: Mirjana

Kao da si mi procitala misli jer od sutra 05/09/2011 pocinjem sa dijetom i zdravijim nacinom zivota. Do sada sam pokusavala ali ni jednu dijetu nisam sprovela do kraja jer nakon nedelju dana ili dve odustanem ali vjerujem da sada kada smo zajedno imat cu motiv i grupnu potporu. Idemo polako pa kako bude. Ja imam dosta problema sa hormonima i pijem hormonske tablete pa mi i to dosta otezava situaciju ali ima tu dosta moje ljenosti, nepokretljivosti i velikog nemara. Juce sam napunila 47 godina i ovo je presudno vrijeme da se dovedem u red jer u protivnom cu zavrsiti kao bacva od 300 litara. Drage moje ja sam visoka 164 cm i trenutno vazem tacno 90 kg sto je za moju visinu i bolesnu kicmu pppprrrreeeevvviiisee. Dragana hvala jos jednom za ovu akciju i drage moje zelim nam srecu.




Kommentarer
Postat av: Ane

super predlog.

Eto ja imam sad 65 kg.
Zeljena kilaza 58 kg (da bude gotovo prije vjencanja).
Krenula sam sa 68 kg prije tri nedelje.

Djeta LCHF. Super ide za sad. Ni jednom nisam fuskala, niti imam zelju.



Anela ce nam objasniti sta je LCHF dijeta i kao je ona primjenjuje .


Posaljite svoje najbolje recepte i savjete.


Da li je ok za sve da stavim stranicu na FB. Islo je automatski ali sam sada zaustavila dok ne dobijem od vas odobrenje da je ok.

                          Gaga

 

Kommentarer
Postat av: dijana

e nisam vidjela ovo za odobrenje na FB, sto se mene tice mozes sloodno, nikakvih problema, cujemo se :)

2011-09-05 @ 13:24:42
Postat av: Ane

moze na face i za mene

2011-09-06 @ 12:50:14
Postat av: ane

sto se tice LCHF diete poslat cu ti mail, pa ti stavi od toga sto ti smatras da treba

2011-09-06 @ 12:51:10
Postat av: Anonym

hej devojke ......... danas nema mnogo na poslu tja ima ali mi se iskreno neda ...... citam blog i naleteim na neke zelje i samo me interesovao nastavek ove price kako se ovaj rat sa kilima zavrsio . ljubim vas i pozdravljam

2012-10-12 @ 14:24:04
Postat av: suzana andreevska

izvinite nisam imala nameru da budem anonimna ja sam napisala prethodno pismo

2012-10-12 @ 14:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0