Kasno ljeto

 

Vrijeme je jos fino pa i u vrt se moze izaci i uzivati u kasnom cvjecu .

Vrt je pun pcelica i leptirova .... divan prizor ...




Isti cvijet u dve boje ...

Jako zahvalno cvjece za vazne ... skoro dve nedelje moze stojati u vazni .

 

Flox u raznim bojama .......



 

A i moja favorit ruza jos uvijek cvejta .

Ruzu i skoro svo cvijece sam osisala prije odmora tako da sam produzila vrijeme cvjetanja.

Ruza cvjeta sve dok se cvjetovi ne pretvore u sipak . Ako se cvetovi sisaju ruza zudi da stvori sjeme i

cvjeta sve do kasnog ljeta.Pred prvi mraz ostavim par cvetova da se pretvore u sipak.






Neke grmove sam osisala ove sedmice jer ne zelim da mi se sjeme biljke raspe

po vrtu ,tesko ga je poslije istrjebiti . Vrt je ljep dok je pod kontrolom .

Ovaj grm je izgledao ovako kad je bio u cvjetu .

Sada cvjetaju i jesenje krizanteme u raznim bojama i velicinama.






Bcelice vrjednice u mome vrtu .......





Zakasnjela ljepotica ...





Mala suncad


Kommentarer
Postat av: Néa Grändhuset

Som det blommar i din trädgård......Jättevackert. / Néa

2011-09-04 @ 22:17:51
URL: http://grandhuset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0