Kafa

Dok sam bila na odmoru uzivala sam "otici na kafu ".

Ja i D nismo bas neke kafedzije ali nam je taj mali trenutak ujutro puno znacio.

Na Bracu smo isli na kafu rano ujutro sa lokalnim stanovnistvom ,docekali prvi trajekt

i isli na jutarnje kupanje ...




Zbog ovoga prizora vrijedi ustati rano ...





Jutarnji list i kafa sa slagom .... netrebamo ni naruciti konobar sam donosi

Vec setu godinu pijemo kafu u istom kaficu na plazi , divno je kad te se nek sjeti od godine do godine.




Hocu da vam ispricam jedan dogadjaj sto me je jako podsjetio na moga dedu.

Svako jutro na kafu u kafic na rivi je dolazio jedan deda sa svojim unukom.

Unuk je mozda tri, cetiri godine star i deda ga uci pecati.

Deda naruci sebi kafu i djecaku bijelu kafu ,sa sobom imaju stari kruh za ribe.

Dok konobar dodje djecak baca kruh u vodu da se ribice skupe.

Deda mu postavi mamac i zabaci i djecak peca.

Sreca ga posluzi svako jutro ... na radost djecaka i dede a i mene ...

Divan prizor ....

Neznam kako se zovu ni ko su ali hvala im sto su me podsjetili na moga dedu, Vrbanju i

kad sam se ja ucila pecati sa mojim dedom Rodom





 Kafa na Bolu .......




Kao sto vidite ja uvijek slikam a moj omiljeni "objekat" je moj divni muz.





Kafa u Banja Luci pod krosnjom dunje  i pokraj divne fontane ....





 

Kafa u  restranu Slap i Mostaru .... velika slicnost





Ratluk ,srce sa dzemom ..divan detalj a i kesice secera su mi jao interesantne

nakupila sam nekoliko .... pa cu kad snijeg prekrije Svedsku pozvati moju konu

i moga muza na kafu i servirati im uz secer iz npr Braca, Mostara ili Banja luke .

Sigurno i vi imate " Ideja" sto su samo vase .... pisite ...

Ja kradem secer po kaficima hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0