Jabuke

Posto imam jako puno jabuka pokusacu da iskoristim sve.

Danas sam uz pomoc Tea nabrala jabuke sto cu staviti u zamrzivac.





Fine crvene jabuke ... malo kisele :(


 

Jabuke sam ogulila i narendala ... gotove za moj omiljeni kolac ...

Stavicu u zamrzivac i vaditi po potrebi ...


 


Divno je sjediti na stepenicama i raditi ..... topal jesenji dan ....










Dve jabuke sam nasjekla na tanke plohe ....









Kolitice sam stavila na masni papir i spremne su za susenje.




 


 
Jabuke se suse na 50 stepeni preko noci ...

Osusene kriske koriste se za dekoraciju .







Da bih se zahvalila mojim momcima na pomoci napravila sam

moj tradicionalni kolac od jabuka ....

Jesen je divna .........
.





Kommentarer
Postat av: Ella

moze li recept od tog kolaca? ....obozavam kolace sa jabukama

2011-09-12 @ 14:41:05
Postat av: ina

mljac!!

2011-09-12 @ 17:39:09
Postat av: dijana

Dragana, samo nastavi tako, super si, blogg je predivan, pun ideja, daje mi volje, lijepo imas sredjeno i vidi se da je ta tvoja kucica u cvijecu, pun ljubavi i toplote, velike puse i pozdravi :)

2011-09-30 @ 17:07:25
Postat av: Anonym

Ovdje stvarno ima sta pogledati,svaka cast,praticu sa zadovoljstvom,a i pokusati napraviti nesto od istih,pozdrav!

2012-01-29 @ 21:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0