Boje jeseni





Proslogodisnji ukras stola

Obecala sam vam slike tikvica i svjeca  od ove godine ...





Obecanje odrzano evo slika ...

Smedja i narandzasta svjeca dve tikvice iz moje baste i jedna kupovna

 i " lancic " od jesenjih bobica ...

Dekoraciji sam dodala i lila luk ,vjerujem da bi bilo fino dodati i crveni luk i jabuke.

 

 




Rönbär sam nabrala i nanizala na konac .

lance mozete praviti od svih vrsta bobica a samo vam masta odredjuje

kako i gdje ce te ih iskoristiti






na ulazu kod mene





Mastovito zar ne ... moracu i ja napraviti

A ovako su postavili sto u jednoj trgovini stoljnaka i zavjesa .





Pitam se sta se jelo na ovom festu ..... pustite moju ludost

morate priznati da je divno postavljen sto.






Sretno u uredjivanju .....





Kommentarer
Postat av: dijana

Prelijepo, jesenske su boje divne i tople, pocetak jeseni je divan sa svojim prekrsnim sarenilom, pumpice i svijece su slatke :)

2011-09-30 @ 16:48:44
Postat av: Ella

super dala si mi ideju za ove bobice...

2011-09-30 @ 21:11:17
Postat av: Anonym

posaljite slike da vidim sta ste napravile

2011-10-01 @ 13:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0