Alingsås

Alingsås je jedan divan mali grad u kojem je sve u miniaturi.

Slatki mali trgovi i male slasticarne a sve u stilu starih svedskih kuca.

Kona, moja svekrva i ja smo cijeli dan hodale po vrtovima i parkovima.

 

 

Starinske drvene cunjeve sam kupila da namotam  moje trake ...

Balders Hage je trgovina po mom ukusu ....

 





Kasa u Trgovini ... orginal od otvaranja trgovine


 

 

U trgovini ima sve "od igle do lokomotive"

 





Kafa i kolaci se sluze u dvoristu trgovine ....


A prije trgovine smo se nasetale po kolonijama ...

Evo par detalja ....

 
  

   



Krizanteme , dalije , stazice i mostici cine kolonije romanticnim i mirnim.







Visak jabuka se objesi na kapiju ,poklon prolaznicima .








Spretne ruke naprave svasta  .... jedan stalak za cvijece ili zasto ne


saksiju ......






Saksija ce biti moj sledeci projekat ....


Kommentarer
Postat av: dijana

Super je, koje slatke stvarcice, koppar, Green gate, volim njihov porslin, dukar,ååå, inredning luda sam uredjenje kuce :)

2011-10-15 @ 21:17:07
Postat av: vlasta s.

Jako vam zavidim sto imate mogucnost kupiti si stvarcice iz green gate kolekcije ,sve je tako lijepo i romanticno.Nadam se da cu uskoro na neko putovanje van granica lijepe nase i pocastiti se nekim komadom iz te kolekcije.pusaaa

2011-10-21 @ 09:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0