Ograda - staket

Balkon iza kuce je bio ogradjen ogradom i imali smo dva izlaza u vrt.

Neznam zasto niti kako ali samo jedan dan sam dosla na ideju da skinem ogradu i

ujedinim balkon i vrt u jednu cjelinu.

rezultat je super

Necemo sad pricati o koliko je kostala ograda da se kupi pa postavi pa naulji ...

(treba li kome ograda)???





Prije ......

Före.....





Poslije ....


Efter ....


Kako vam se cini , hajde komentarisite da znam .

ja sam zadovoljna i jako je prakticno ..


Komentera gärna vad ni tycker om  min nya altan utan staket .


Kommentarer
Postat av: vlasta s.

Super,super!

Mislim da je ovako isto dobro jer upoznavajuci tebe i tvoju ljubav prema prirodi i cvijecu ,jedna drvena ograda ne bi smjela biti prepreka u tvojim maznim pogledima prema svemu lijepom oko tebe.

Uzivaj u pogledu i prelijepom cvijecu!

Vlasta

2011-05-05 @ 12:54:43
Postat av: gaga

bas ti hvala Vlasta na komentaru.I ja se nadam da ce biti bolje ovako , u stvari vec je bolje i ograda mi uopste ne neostaje.

Cijelo dvoriste je jedna cjelina sada.

2011-05-09 @ 07:38:55
Postat av: TanishaROGERS33

I think that <a href="http://www.bestwritingservice.com/research-paper-service.html">research paper service</a> should be joined to the greatest innovations of communities, just because such issues assist people a lot.

2012-03-29 @ 09:13:22
URL: http://www.bestwritingservice.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0