Slike iz daleka - bilder från Kroatien

Iz Lijepe Hrvacke sam dobila slike sto uveliko pricaju o proljecu.

Haloooo!!!!!!!!!!!!
Evo rekla si da zelis slikice na kojima se vidi da dolazi proljece.Kod moje kuce gdje zivim nemam neki vrt,a u moju kucicu na otoku Krku jos nisam krenula nekako je jos hladno.Ali sam odlucila da te pocastim sa par slika sa nedjeljne setnje iz nase prekrasne Opatije (ja zivim izmedu Opatije i Rijeke).
Kamelije i magnolije prekrasne su, u punom su cvatu.Kod nas je dosta vjetrovito tako da i temperature plesu.





More .........

Havet ...





Magnolija ........ nije lako vidjeti magnoliju u Svedskoj

Zato sam extra zahvalna za ove divne slike iz Opatije.









Predivno ...





Hvala Vlasta

Slike su divne ... voljela bih da sam mogla setati sa tobom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0