Bijelo cvijece moja slabost

Bilo proljece ,ljeto ili jesen ja u vrtu imam bijelog cvjeca, naprosto je to neko moranje.

Upravo sad cvjeta bijela ruza ljepotica vrta.


a evo i drugih favorita





Ovo cvjece sam osisala  do pola  ikao je bilo divno  i cvjetalo u saksiji.


 osisano cvijece sam stavila u vaznu a novo ce narasti i obradovati me kad se vratim.

Isto sam napravila i sa zacinima , jednu turu lavande sam vec osisala i susi se

Metvica je isto na susenju i dok se vratin moci cu nabrati jos koji buket.






Moja  bjela " balerinica " . Imam i Roza balerinicu .






 

Bijele "bombice" se jako puno koriste u vjencanim buketima ovdje u Svedskoj.

Cvjet se zove brudslöja sto znaci u prevodu slajer ili maldin veo.





 

               .......     Sunce   ......


Kommentarer
Postat av: Veselinka

"Ruzo moja najmiliji cvijete"

2011-08-03 @ 22:53:02
Postat av: Veselinka

Bijele Rade su ti predivne!

2011-08-03 @ 22:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0