Sretna Nova Godina - Gott Nytt År

Evo  vec nedelju dana se slavi i festa sa familijom i prijateljima.

Bozic je proveden u najboljem raspolozenju ´sa mojim sinovima,muzem,familijom i prijateljima

(bas onako kako i treba)...

Bila sam i jako dobra pa mi je Djed Mraz ispunio zelje a sad cekam na drugog Djeda Mraza.

Ja sam jedna od onih sretnih sto im je Bog dao da sve mogu slaviti uduplo....

Kako ste se vi provele ?

Nedelju dana nisam blogala pa evo ...... KASNIM ..hahhaha ma sticicu vam ispricati sve...

Vezite se polecemo .....

Prvo da vam pokazem predivni Lizeberg (zabavni park) u Bozicnom ruhu ...

 

Svjetlom ukrasene kuce i drvece i masa posjetilaca

Liseberg




 

Ovome se nije moglo odoljeti ...

nova vrsta kolaca ... lice kao nase tulumbe ali bez zaljeva samo se malo preliju cokoladom

secerom u prahu i cimetom ...

Nya kalorier

 

i obavezan sou na ledu






Kommentarer
Postat av: idela

super su ti slike skolska.nemam rjeci.

2011-01-09 @ 20:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0