u Kuhinji - nyhet i köket

Moje lutanje po trgovinama uvijek urodi plodom. Cudno zar ne ?

Ovaj put sam u Indiskoj (moja favo trgovina) naletila na super tanjir / stalak

na spratove.



Kakfat i två våningar. Indiska.

Ko kaze da stalak za kolace nemoze posluziti kao stalak za luk ?

ja ne bih bila ja kad ja to ne bih okrenula i evo rezultata.

Podsjeca me na neku seosku kuhinju u francuskoj.Fino i prakticno.



tu se naslo i maslinovo ulje i bazilika u saksijici



Påminner om lantlig fransk kök.


Kommentarer
Postat av: matic

neznam jeli to tvoja kuhinja svejedno,prelijepa je!

2011-02-12 @ 19:56:23
Postat av: gaga

jeste kuhinja je moja,jako prakticna i velika

znas nas je puno

pet velikih osoba traze puno mjesta

2011-02-13 @ 10:35:22
URL: http://draganasgarden.blogg.se/
Postat av: dijana

Kuhinja je divna, ma sve je super, nemam rijeci, ali ovaj iz indijske stalak za tanjire ubija, hocu i ja!!! Opasna si, uvijek nadjes nesto lijepo, hmmm, sad sanjam o stalku, luda sam za inredning, pozdrav :))

2011-02-22 @ 13:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0