Postar

Jeste li ikad razmisljali kome se ljudi vise obraduju ,Djeda Mrazu ili Postaru ?

Ja se radujem obadvoma jednako ...

Moram vam se zahvaliti na cetsitkama , paketima i poklonima sto sam dobila od vas .

U doba visoke tehnologije ,kompjutera i mejlova jedna cestitka je zlata vrijedna .

Cestitka je nesto sto mene licno obraduje ... ne jednom ,kad je primim , vec svaki put kad bacim pogled na 

ormaric sa cestitkama u hodniku .




Cestitke spakujem i povezem sa divnom masnom i ostavim " na sigurno"

do sledece godine ...

Kad je vrijeme pisanja novih cestitki javljam se prvo onima sto su u mome " sveznjicu".


Dobra i prakticna ideje zar ne ?





Doslo mi je i par paketa ....

 Puno markica i adresa na poledjini su me tako iznenedile i obradovale ..

Paket je iz daleka :)






Hvala ti od srca (ti sto si me obradovala )

Iz ovog misticnog paketa je iskocio mali andjeo (imedju ostaloga) i vec je dobio svoje "mjesto"






Andjela cuvara nikad dosta .... pogotovu ne meni sa ovom pameti (imaju pune ruke posla)



 

 

Andjeoski cosak .... haha ja i moja masta ...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0