Narandze, karanfilcici , kolaci




Negdje sam citala da  su mirisi cvrsto povezana sa sjecanjima iz djetinjstva.

Miris omiljenog kolaca moze nas vratiti u doba kad smo bili djeca i slicno  ...


Sjecate li se kako je mirisala kuhinja kuci kod vas pred Bozic ?

Moja djeca uzivaju u mirisima narandzi i karanfilica , medenih kolacica i zumbula.






 Ovdje je obicaj da se narandze ukrasavaju sa karanfilcicima i crvenim trakama.







I naravno miris vatre ....


Treci Advent je vec ..........


PS:

Vidim da vas je mnogo sto posjecujete moj blog, komentara jako malo :(

Vi vidite kako idu pripreme za Bozic u mojoj kuci a ja bih voljela znati dokle su stigle pripreme kod vas   .

Pisite i komentarisite , To me raduje najvise.

Kommentarer
Postat av: indira

super je , ja redovno posjecujem tvoju stranicu. Bas mi je drago da je Buco sa vama. sretam vam Bozic i Nova Godina.

2011-12-26 @ 02:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0