Iz Istanbula

Iz Istanbula sam donijela puno finih stvari i sad polako ti fini predmeti nalaze mjesto u kuci .

Kupila sam "tacnu " za caj ....

Po cijelom Istanbulu se moze vidjeti ovakav prizor ... dostava caja na ulici





Ja nemam namjeru nosati caj po mjestu gdje zivim ali sam ipak kupila ovaj divni suvenir.

Tacna na moj nacin ....






Srebrena tacna predivno izgleda kad sam na nju stavila bijelu svjecu u obliku grudve.


Mala vaznica od stakla sa ukrasom ....


U vaznici su bjele ciklame sto sam ih  osisala iz saksije jel su prerasle i dve grancice "cicamaca "


Malo drveno starinsko klupko za cipku i srebrena igla ..



 

 

Bjelo i srebreno ....

 






A na lusteru visi mala srebrena balerina ....







Balerinu sam kupila radi toga sto sam upravo zavrsila sa citanjem jedne knjige sto se zove


Ringispil .Predivna knjiga o zvotu jedne balerine ,rado vam je preporucujem .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0