Bakini kolaci - mormors kakor

Bakini kolaci - mormors kakor

Vec ste culi da ovaj drugi Bozic je posvecen mojoj baki Sofiji.

Kao dijete sam obozavala jesti bakine kolace, skromne, jednostavne i ali naj

naj,naj ukusniji kolaci na Svijetu.

Sjecam se mirisa i okusa bakinih cupavaca ,(moji nisu ni blizu tako ukusni hahha)

Evo hocu i sa vama da podijelim recept od najboljih kolaca na svijetu.



Potrebno vam je                    ingredienser

cajni kolutici                             ronda bisqit
puding od jagode                      puding (jordgubbssmak )
kokos                                      kokos




sastavljaj te cajne kolutice dva i dva sa pudingom dok je jos topal.

umocite zatim obadva u puding da dobijete fil od pudniga i okolo cajnih kolutica.

zatim ih umocite u kokos sa svih strana...

Tada .... gotovo...

nije tesko jelda ....

                       Prijatno

----------------------------------------------------------

Doppa bisquit i pudingen och sätt ihop två och två.

Doppa allt i pudingen runt omkring

doppa allt i kokos.


                   Njut



Kommentarer
Postat av: Sladja

Draga moja ovde ti fali mlijeko,prvo svaki cajni kolutic povasis mlijekom lagano pa onda u puding

2011-12-20 @ 10:05:06
Postat av: Rada

Ja pravim slicno i isto ih umocim malo u mlijeko i onda ih filujem sa pudingom od maline koji pomjesam sa malo izmjesanog maslaca i secera u prahu . Valjam ih u kokos .... Podsjecaju me na djetinjstvo i moju mamu koja ih je pravila .Slazem se da je jedan od boljih kolaca . Lijepo izgledaju ,svaka cast !

2011-12-22 @ 19:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0