U Mostaru gradu - Mostar

I pokraj problema sa nogom nisam htjela da se moj odmor pretvori u katasrofu

pokusavala sam da vidimi uradim sve sto sam planirala a imali smo i  jedan neplanski izlet.

Kad smo se vracali iz Medjugorja pita me Darko :" imas li koji sat slobodno da ti nesto pokazem" ?

U tom momentu sjedila sma u autu i  bila na odmoru .... i ja ti odgovaram :" ma da ,naravno "!

Darko me je odveo da vidim Mostar .... Poklon godine .





Grad je divan ,predivan uzivala sam hodati po starom dijelu grada i gledati sve ljepote i starine.


  

 

U jednoj trgovini / starninarnici sjedi orginalan prodavac na stepencama .




Prodavaci i djevojke sto rade u restoranima su obuceni u nosnje

bas po mom folklor ukusu ..

 

Emo jos malo mode iz Mostara ...

 

Rucni rad ...... Dragi dobri Djeda Mraze ovo zelim za Bozic .




i na noge ..


 

Desne papucice su mi na nogama dok vas "vodim" po Mostaru ..

A na glavu .....

 


Evo malo i nakita .... nausnice rucno radjene od bakra ...





A sad na rucak ,kafu i kolace ....

Svi retsorani su "nacicani" uz obalu Neretve ,jedan ljepsi i gotivniji od drugoga.







Siti i zadovoljni mogli smo nastviti setnju po divnom gradu .

Ulice su divne , ukrasene kamenjem , mozaik ...

 


Imam jos da vam pisem o Mostaru ali za sada ovoliko ...

Pozdrav iz Mostara sa ovom lijepom razglednicom sto sam uslikala sa vrha Dzamije.


Kommentarer
Postat av: dijana

Lijepo ste ovo bas uslikali, Mostar je divani, obicaji i nosnja, hrana i prelijepa priroda, slike su vise nego za deset, super su!

2011-08-30 @ 09:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0