Odmor - Semester

Pozdrav pozdrav .... Vratija se Sime sa odmora.

Evo drugi dan kuci poslije divnog odmora pa sam malo  zavirila ovdje da vidim kakvo je stanje na blogu.

na moju veliku radost vidim da je blog pracen i posjecivan i ako nisam nista pisala skoro cijeli mjesec.

Sad kad sam se vratila imam toliko toga da vam pisem i pokazem.

Ovaj odmor je bio ispunjen divnim dogadjajima i srela sam toliko divnih ljudi da sam sada jako sretna i stalno

mislim na VAS ...


  

  




 Tedi Zuva Mirela Zuvic


Hvala svima vama na jednom divnom ljetu .

 




Kommentarer
Postat av: dijana

Bas je lijepo vidjeti stare prijatelje, jao, Gaga, pa je li ovo ona Danica iz osnovne skole u Budzaku? Ma mislim da je,ili?? Kram i pozdrav :-)

2011-08-25 @ 09:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0