Kuhinja u novom ruhu

Jedan ruzan i kisovit dan sam iskoristila da malo sredim kuhinju.

Vecina vas koji citate ovo sjedite u hladu na 30 stepeni a kod mene je jesen vec pocela

zato sam evo pocela da spremam sve u jesenjim bojama .





Zavjesu sa tufnicama sam kupila na rasprodaji jako jeftino ali je bila kratka.

Dokupila sam ovaj jednobojni materijal koji maca zavjesu i tapetu da prosirim zavjesu.

Amela mi je sasila zavjesu i extra trake za promjenu.





Dve drske od metle (nove) sam iskoristila da smotam zavjesu




Uz zavjesu sam obnovila i belegonije , evo cvjetaju punom snagom.

Belegonije sam kupila prije odmora i bile su jako male i slabe,

zato sam ih osisala ,sada su jako finoga oblika i imaju puno cjetova.


 


Sudna krpa od istog matrijala je kupljena slucajno prije par dana kad smo Sanela

i ja lutale gradom . Super je kad se ovako sve uklopi.





Bijeli luk sam kupila meni i Koni na pijaci u BL ,dekorativno i prakticno.

Glavice berem odozgo

Vjencic crvenoga luka sam dobila od mojih kumova pa cu i njega objesiti u kuhinju.

Maslinovo ulje je sa Braca  - hvala Miljana





Kuhinja podsjeca na seosku kuhinju negdje u Francuskoj ... super ... bas sam to i zeljela.


A vani kisa jos uvijek pada .....


Kommentarer
Postat av: Ane

Super zavjesa.

2011-08-29 @ 13:04:09
Postat av: dijana

Slatke su ti ove zavjese, a je li ti ono Mårbacka pelargonija, super su fine, pelargonije su mi najljepse od svih cvijetova, lako ih je odrzavati

2011-08-30 @ 09:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0