Znanje Imanje

Sama sam se sebi smijala kad sam nadosla na ovaj naslov.

Sigurno se jscate emisije Znanje Imanje sto je isla nedeljom kod nas na TV -u.

Ljudi siju hektare pod kukuruzom ,psenicom  povrcem i evo ja sa moje tri "kutije".

Da drage moje sezona sadjenja je pocela .....




Sve ove kragne od paleta sam podigla po tri u visinu napunila zemljom i posadila luk

salatu  i jagode.

Pallkrage trädgår   

     

 

Ocisceno ,pograbljano i posadjeno .... uh bas sam se umorila ....

Htjela sam da ofarbam ove moje sanducice pa sam malo trazila po

internetu i evo sta sam nasla ....

 





Moja kuca je svijetle boje ..hoce li ogovarati crveni sanduci u vrtu ....????





Za vas koji imate malo mjesta a hocete da posadite puno ...


Super ide !!!





Ljudi svasta izmisle ........ palkragne su pokrili fiber krpama ,kao mali staklenik.







A ima i ova varijanta ...moram ici na stranicu da narucim kosta oko 300 :-




Kommentarer
Postat av: dijana

E bas ti dobra ova ideja sa lådama, ja ti nemam puno mjesta za saditi, mozda nesto bude ovako kako si ti dala ideja, hvala ti :))

2011-04-16 @ 19:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0