Maslina

Cijele zime sam moju maslinu njegovala i cuvala u kuci.

Doslo je vrijeme da se maslina iznese vani na sunce i cisti zrak.

Nekoliko listova je otpalo preko zime inace je maslinica super.




Olivträdet har klarat vinter utmärkt, nu är det dax att ta ut trädet i det fina vädret.

Citron och lager blad kompleterar min mediteran samlingen




Lovorov list je novost u mojoj mediteranskoj skupini ,nadam se da ce narasti u veliki grm.

Limunovo drvce je super prezivjelo zimu ,sam par listova je otpalo.

Sad uz puno sunca , vode i ljubavi nadam se da ce se povratiti i dati i koji plod.






ovaj slatki bokal je kupljen na otoku Bracu ...

imam maslinu , limun ,ruzmarin ,lovorov list ,bokal ...e jos mi samo more treba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0