sniijeg - snö

Svedska se obicno i povezuje sa snijegom,ledom i polarnom bjelinom.

Kod nas snijeg pada evo vec dva dana....napadalo ga toliko da se cijeli moj vrt BIJELI.

Ova slika je iz arhive, prosle godine je bilo jako puno snijega a prognziraju velike padavine i ove godine.



Snö i trädgården 2009



Drage moje citateljke vi koje zivite u Svedskoj sigurno poznajete nakit pod nazivom SNÖ.

Snö
je kolekcija elegantnog nakita sto je jedna Svedjanka lansirala .



ja sam imala srecu da na poklon dobijem jednu narokvicu iz Snö kolekcije.

narokvica je poklon od bivsih radnih kolega u apoteci.

narokvica mi je jako draga i lako kombinovana uz moju garderobu.

min favorit armband

SNÖ of Sweden


Kommentarer
Postat av: vlasta s.

jeeee snijeg,hvala vam na ovim lijepim slikicama.A i nakit je u skladu sa snijegom ha ha.Lijepi pozdrav sa mora,

2010-11-24 @ 14:25:26
Postat av: vlasta s.

jeee snijeg, hvala vam na ovim lijepim slikicama.Ai nakit je u skladu sa snijegom ha ha,prekrasan je.Lijepi pozdrav sa mora.

2010-11-24 @ 14:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0