Stare lukovice - gamla påskliljor

Ovaj prilog pisem poslije dugog razgovora sa mojom prijateljicom Dijanom.

Pozdrav i  velika pusa Dijana...

Oko Uskrsa kupim a i dobijem jako puno narcisa, posto je vani snijeg drzim ih u vaznama i saksijama.

Narcisi jako brzo procvjetaju i prodju ali ih ne bacam nego ih posadim u vrt.

sledece proljece cvjetaju u vrtu, tako sam sada "nakupila" jako puno narcisa,jeftino i zabavno....



Påsklilja är en lökväxt i familjen amaryllisväxter. Påskliljan blommar från april till maj, det vill säga runt påsk, därav namnet.

Gammla lökar från kruka flyttar jag till trädgården...

 


Kommentarer
Postat av: Dijana

Cao Dragana, moracu i ja da stavim moje påskljilje i pärlhyacint, nadam se danije kasno, kisa ne prestaje, bas mi je dosadila! :-(

2010-05-14 @ 16:11:40
Postat av: Dijana

E hvala ti Dragana, sad sam procitala, smotana, ne vidim da si ovo namjenila meni, srce si<3, znas ja cu morati da ih stavim danas, ne mogu cekati na sunce, upravo bakam Leilas goda franska bröd, pa cu da se uputim u kisu da sadim, dobijem puno volje kada vidim tvoj blogg, pusa!

2010-05-14 @ 16:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0