Spulga

Spulga  je vrsta vinove loze sto sam dobila od djakona u Lerumu.

Vinova loza je bila kod nje u dvoristu tri godine i davala je plodove cijelo vrijeme,

nadam se da ce i kod mene da se primi.

lozu sam posadila uz kucu....pa cu tu staviti klupicu pa ovo pa ono pa da mogu sjediti na klupi i brati grozdje...

Ma sve sam ja smislila samo da mi se loza primi,a trebala bi jel dobila je jako puno kvalitetne zemlje, stajskog

gnojiva, vode i ljubavi...drzite mi fige.




moj mali komsija mi je pomogao da iskopam VELIKU rupu


Ville har hjälp till att plantera vinrankan

jag ska plantera spulgan vid en södervägg 



Vinova loza sada

Vinrankan NU



A ovaka ce biti na jesen ( internet slika)

Spulga i augusti (internet)

Stor tack till dijakon Gunilla för vinrankan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0