maslina - olivträd

Sprijateljila sam se sa vlasnicom cvjecarnice pokraj moje apoteke..

razlog sto vam ovo pricam je da svo
 cvijece dobijem u pola cijene ili dzabe.

Ovaj put sam dobila drvo masline i drvo limuna.

Drago mi je sto sam dobila sansu da probam uzgajati ove za ovo podrucje egzoticne biljke.

Drvo masline je tako egzoticno da je uzasno skupo,i jos ako ne prezivi...katastrofa.

Ako neko od vas zna kako se njeguje maslina i limum javite,zahvalna sam za sve savjete.

i da, drzite mi srecu....ovo ljeto je u znaku egzoticnih i teskih biljki (vinova loza,maslina i limun)

ja kao da sam negdje u Grckoj hahaha a ne u Svedkoj.



Är det någon här som har erfarenhet av att "odla" olivträd i Sverige?

Verkar inte finnas så många hobbyodlare i forumet men jag ska nog fixa mitt olivträd i alla fall...

//Dragana


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Cao Dragana,prelijepea su obadva drvceta, jeste da ih je tesko odrzavati, ali mislim da ces ti to uspjeti. Bas sam kupila prosle sedmice trädgårds novine i ima clanak "12 odlingsråd för citrusträd". Pise da citrusträd trivs i terrakottakruka, på sommartid vill stå utomhus, vinskyddat och i sol.

Ako hoces mogu ti napisati na FB. Kram o lycka till!

2010-05-08 @ 22:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0