Pomoc - Hjälp

Drage moje citateljke evo potrebna mi je vasa pomoc i savjet...

nasla sam ovaj novi izgled bloga sto mi se svidja jer je "svjeziji" od prethodnoga.

(obozavam mjenjati stvari) pa me interesuje kao vam se svidja.

Ujedno da vam se zahvalim na vasoj podrsci i interesovanju, finim idejama i savjetima.

Ponosno zelim da vam kazem ,da broj citalaca raste svakim danom, sto me JAKO raduje.

Gaga

  

Kära läsare,jag behöver er hjälp.Hittade en ny blogg design och undrar vad ni tycker om den.

Samtidigt vill jag tacka alla er som läser min blogg, skickar ideer och råd som jag kan använda och göra min

blogg mer intressant.Antal läsare ökar varje dag,det gör mig jätteglad.

Gaga


Kommentarer
Postat av: darko

Du gör ett fantastisk jobb

2010-03-06 @ 18:59:06
URL: http://draganasgarden.blogg.se/
Postat av: dario den bäste

min mamma blogg är blommig :D

2010-03-06 @ 19:00:34
URL: http://draganasgarden.blogg.se/
Postat av: SANELA

kono onaj stari mi je bio bolji ili sam ti ja kao i sve ostale zene jako teska za promjene

2010-03-06 @ 22:32:12
Postat av: gaga

Hvala kono na komentaru,i ja se dvoumim da vratim na stari izgled.ovaj skoro da ne prepoznam kad upalim datu

2010-03-07 @ 09:31:26
URL: http://draganasgarden.blogg.se/
Postat av: duska

Pa nije los ni ovaj samo sto su sitnija slova.Za mene je onaj bio pregledniji mada je sve to stvar navike.

2010-03-07 @ 13:41:20
Postat av: Ane

Ovaj je jako fin, i svjez. nije los,

ali je nekako onaj stari malo bolji. Barem se meni tako cini.

2010-03-07 @ 15:58:30
Postat av: Néa

Jättefin blogg-sida. Blir sugen på att byta, också. Gillar inte gult i bakgrunden. Din blogg blev helbra. Fortsätt så här.......kramiz

2010-03-07 @ 19:27:52
URL: http://grandhuset.blogg.se/
Postat av: Ingaplinga

Snygg bloggsida.Kul med lite nytt även här.Alltid lika inspirerande att titta in hos dig.Kram

2010-03-08 @ 21:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0