Zivot zene

Oduvijek sam voljela uredjivati prostor oko mene, praviti razne ukrase aranzirati cvijece, praviti rukotvorine od papira ,betona i ostalih materijala.....saditi cvjece i povrce.

Ovdje u Svedskoj je to jako cjenjeno i rasprostranjeno zanimanje i kao hobi a i kao unosna zarada...
 I onda na pamet mi padne moja mama,baka, ujna....tetka

Kreativnos nasih zena je bila drukcija.Da se moja baka "igrala" sa betonom i izljevala tanjire od rabarbera neznam tacno kako bih se to tumacilo.

"Hobi" je bio sadnja luka i salate u basti, tu i tamo se nesto isplelo i izvezlo i to je to.
Zene koje su imale smisla za kolace i kuhanje slavljene su na daleko kao dobre kuharice.

A onda mi se postavi pitanje sta se desavalo ili sta se desava sa zenama koje su kao ja pomalo luckaste i ludo zaljubljeneu sve sto se radost  stavaranja zove.....?

Moja velika radoste je moj vrt, Ok zelene praste sam najvjerovatnije naslijedila od bake a od koga sam nasljedila ljubav prema papiru, kamencicima, cirkoncicima ili mozda je to nenormalono da se zena u cetrdesetim "igra" .

Sudite kako hocete ali ja Uzivam u tome i nadam se da moje ideje mogu i vama da dadnu inspiraciju.
I daj molim vas napisite vasa vidjenja i zapazanja oko ove teme

mozda je vasa mama, baka, tetka ili ujna imala ovu djeciju zaljubljenost u stavralastvo kao ja...

ILI .... ma cim si  ti ovdje na mome blogu i citas ovo sigurno i u tebi zivi malo djete puno radosti i svaralastva
 Zato te i volim citateljko moja


Kommentarer
Postat av: Néa

Var finns det ett lexikon.........kram från mig.

2010-01-02 @ 18:35:07
URL: http://grandhuset.blogg.se/
Postat av: zlata

vrlo zanimljivo pitanje ( zakljucak).ja ipak mislim da se s necim i rodimo. ti si vjerovatno dobila taj dar i ljubav prema papirima, kamencicima... a pravo da ti kazem uvijek se sjetim tvoje sobe i onog ormarica sa dzidzama i kako si ti to uredjivala. prema tome i tad se vidio tvoj dar i tvoja ljubav prema takvim stvarima.nista tu nije cudno,sve je SUPER. a svi mi imamo neke male ludorije samo neko to nije jos otkrio. kiss

2010-01-03 @ 11:39:21
Postat av: ceca

Samo naprijed Gaga,sve je super gdje bi mi stigle da smo zajedno jer dijelimo bar djelic interesovanja za istu stvar pusa

2010-01-04 @ 20:33:19
Postat av: Sanda

Uživam u tvom blogu gledajući ove predivne slikice i ne mogu se nadiviti svemu tome...sve što radiš je predivno i sve, baš sve mi se sviđa...šteta što nismo bliže pa da razmjenjujemo iskustva i da uživamo skupa u ljepoti...samo naprijed, lijepo je da postoje ljudi kao ti...puni elana, entuzijazma i vedrine...a ja ću uživati gledajući nove slikice....i detalje...pozzzz iz Daruvara.

2012-01-30 @ 22:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0