Nova zanimacija - Stål tråd

Evo nasla sam novu zanimaciju.

Za Bozic sam dobila jedno  ispleteno srce od zice i perlica jako mi se svidjelo pa sam mislila da se i ja bacim u te vode i probam nesto da napravim i sama.

U oci mi je upala jedna kruna od zice i perlica, moram nabaviti materijal pa cu da probam napraviti krunu.

Za koju nedelju sastaje se nase vrtlarsko udruzunje pa ce mo praviti. 

 

Några förslag på vad man kan göra med stål tråd.

Nea,Inga, Sanela och jag kommer träffas snart så ska vi försöka oss på  göra hjärtat eller kronan

Håll tummarna!




Kommentarer
Postat av: Néa

Oh, så fina grejer.......vi måste testa när vi träffas om vi kan göra något liknande. Tokroligt blir det.....:)

2010-01-13 @ 14:44:43
URL: http://grandhuset.blogg.sse
Postat av: Mona Nylén

Hej Dragana!

Trevlig blogg - precis i din stil!

Så duktig du är Mateo som översätter så att man förstår om man är svensk som jag!

Tyvärr Dragana, jag kunde inte invitera dig till Facebook eftersom de krävde din mejladress, som jag inte hade. Försökte på ditt namn, men de nekade. Eller vet du något annat sätt som jag inte känner till......

Du får nog invitera mig - [email protected]

Kramar till er alla

Mona

2010-01-15 @ 22:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0