jeli Bozic prosao? - städa ut Julen?

Pomoc.....!!!! moram li izbacivati sve ukrase od Bozica.
U Svedskoj je tradicija da se 13 januara pocne cistiti i spremati (opet) tad se izbacuje jelka i svjecnaci se gase .
Fine Bozicne zavjese se mjenjaju za "obicne" i izbacuje se cvjece od Bozica....i sta onda....???

Da ovdje su i to izbacivanje jelke naravili kao jedan fin obicaj .
kad se skine nakit  sa jelke jelka se ponovo okiti bombonama tako da djeca pjevaju i kupe "beru" bombone.

Ja sam svoju jelku izbacila (spale sve iglice) ali mi se ne izbacuje ostalo.Ovako mi je kuca puno veselija.



Julgranspundring trevlig tradition i Sverige


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sretno sa cscenjem

2010-01-12 @ 20:01:27
Postat av: gaga

hvala a ko mi to zeli...?

pomoc je uvijek dobro dosla!

2010-01-13 @ 09:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0