Bozic - Jul

Stari ljudi kazu gdje celjad nije bjesna nije ni kuca tjesna...istina evo ja vec po ko zna koji put postavljam sto za 14,15 gostiju u nasoj "maloj" kuhinji.

Evo za Pravoslavni Bozic sam izabrala postaviti sto u tamnijim nijansama, stoljnak i nadstoljna su tamno crveni sa zlatnim detaljima a sudje je bjelo.

Puno svjeca i grana borovnica u vazni su obogatili cijeli sto.

naravno bila je tu i Bozicna svjeca u psenici i kadilica sa tamjanom kupljena u Ateni.



Finns det hjärterum finns det stjärterum ...här har jag dukat till många...alla kära vänner och familje medlemar.

Vi har fyrat Ortodox Jul


Kommentarer
Postat av: darija

kako savršeno izgleda sto .a ko je mjesio česnicu?

2010-01-16 @ 20:56:45
Postat av: Anonym

Ja Darija,ja sam mjesila cesnicu.

2010-01-16 @ 21:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0