Novi namjestaj -Vit skåp

Napokon gotov...poslije sedam dana farbanja, tri bojom uflekane pidzame i flekom na podu uspjela sam da

 zavrsim moj ormaric.

Rezultat je super i ja sam tako zaaaaaaaaaaaaadovoljna

svi detalji su divno ispali jeste da sam oko detalja morala

extra da se trudim



Ako naumite da nesto farbate imajte strpljenja, puno boje i hrpu cetkica.

Ja sam morala orman da farbam dva puta grund bojom i jednom u bijelu

boju,zatim sam sve coskove malo ismirglala da bobijem shabby izgled



efter en veckas arbete ,tre fläckiga pidjamas och en fläck på golvet är skåppet

äntligen färdigt



Kommentarer
Postat av: ane.....

e, super je ispao....

2010-02-14 @ 16:17:02
Postat av: dijana

Dragance, super je ispalo, pravi si majstor tj. målare. Kako je lijep u bijelom. Super je!!! Pusa!

2010-02-14 @ 18:23:00
Postat av: Néa

Kanonfint blev skåpet.....mycket arbete men värt arbetet. Blir roligt att se sedan....Kram på Alla Hjärtan Dag.

2010-02-14 @ 19:15:46
URL: http://grandhuset.blogg.se/
Postat av: Afroditta

Odlicno si obavila posao ! :)

I ja sam juce farbala i dekorisala jednu drvenu stolicu.Nisam jos sasvim zavrsila posao ali mu se nazire kraj. :)

2010-02-24 @ 01:05:26
URL: http://afroditta.wordpress.com
Postat av: idela

super tije ispao,ja znam da ti sve znas da radis skolska

2010-11-18 @ 23:00:59
Postat av: marina

bas mi se dopao u belom izdanju, puno si truda ulozila, ali se isplatilo. Sad deluje svezije i gde god da ga smestis sigurno je da ce "otvoriti" bolje taj prostor!!

2011-11-08 @ 11:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0