"moja apoteka"- "min" apotek

Sigurno se cudite gdje sam i sto je "susa" na blogu, e pa evo objasnjena ..radi se

Nova apoteka otvara 23 iduceg mjeseca pa se radi punom parom...

Nemogu vam opisati kakav je divan osjecaj graditi nesto iz  samoga pocetka.

Apoteka je divna,divna..predivna, evo samo jedna slicica da vidite o cemu pricam.

Ovo je dio apoteke gdje se prodaju ljekovi bez recepta

Underbar känsla att bygga någonting nytt,

Här bygger jag med mina kolegor ett fräsh apotek

Jag älskar den här bilden (egenvård)


Kommentarer
Postat av: SANELA

Ovo pravo izgleda mrak

2010-02-26 @ 22:11:11
Postat av: Ane

super izgleda :D

2010-02-27 @ 14:13:29
Postat av: Néa

Jag önskar dig ett stort lycka till med ditt nya jobb. Ser väldigt spännande ut.....när blir invigningen? Kram:)

2010-02-27 @ 19:52:05
URL: http://grandhuset.blogg.se/
Postat av: gittan

ooooooh vad häftigt ! det blir fantastiskt bra.



jag förstår att du tycker det är roligt att

jobba upp ett NYTT apotek



Ha det bra, lev väl och GRATTIS i efterskott

2010-03-09 @ 14:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0