Komentari

Evo uzela sam si slobode da objavim par komentara sto mi griju srce ..

Vasi komentari mi puno znace , komentari i daju cijeli smisao ovome mome blogu.

Volim vas i od srca vam hvala

                            Dragana ! 



Poštovana
jako mi se svidja malo zaviriti na ovakav način u nečiji život. Koliko sam vidjela ukusi i pogledi na hranu i način života jako su nam slični pa me veseli "čeprkati" po vašim sličicama a i neke recepte sam pohranila.Inače me jako veseli malo zaviriti u nečiji dom u meni najlijepše doba Božić. Stoga Vas ujedno pozdravljam i želim sve najbolje i pokažite nam još puno ovako lijepih sičica.
Vlasta ,Rijeka,Hrvatska


 

Cao najbolja kolegica,

Ucenje za tentu mi je doslo do glave i sjetila sam se da udem u tvoj blogg i da gledam tvoje divne slike! Ti stvarno imas osjecaj za inredning i ljepotu. Jedva cekam da vidim kako ce izgledati julgran u apoteci.
puno kramar od tvoj lärjunge Naide*


Anela om hvala:Super ti je blogg, samo tako nastavi....


DARKO om Nova odjeca:ponosan sam na tebe


Maja om rabarberMoram te pohvaliti ovo mi je za sada favorit stranica.. Samo naprijed jedva cekam slijedeci prilog. Poz svoje. Kram/Maja


Biljana   om Ogradica:Konacno sam uspjela uci na blog, divan je. Nisam ni znala da toliko volis uredjivati prostor. Svaka cast na idejama.

Ingaplinga
om Veliko spremanje - Stor städning:Hej min vän!Jag älskar alla dessa gamla bilder på hemmafruar som förstått sin plats i hemmet!Om vi inte ses innan din semester hoppas jag ni får en trevlig sådan med mycket vila och samvaro .Kram från Ingaplinga


Carola
om Jesus Marija Chui:Fin bild av min ´compadre´ Chuy, han ringde idag, 15 okt. och hälsade. Han sa´att han aldrig glömmer dig....Vill ha frön, ha, ha, ha



Tack alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0