Zacini - kyddor

Prije par dana sam kupila tri saksije sa friskim zacinima, kupila sam ruzmarin, timjan i basiliku.

Zacini su bili dekoracija na stolu  umjesto cvijeca kad su mi dolazile kolegice ,evo sad planiram gdje da ih

posadim.

Imam dosta zacina u basti a fino je imati i jednu saksiju zacina na balkonu .

Mozda moja nova banjica od cinka bude ukras na balkonu i zacini u njoj...sta mislite???



Jag har haft färska kryddor som dekoration på bordet till tjej kvällen.

 För ett par dagar sedan köpte jag en zinkbalja som har plats för tre krukor.

Den var så festlig tyckte jag och kostade inte mer än 100 kr.

nu ska baljan och kryddorna flytas ut till altanen


Visst är det härligt med vår


Kommentarer
Postat av: Néa

Har du en kamera nu? Saknat dina inlägg på din blogg. Var har du köpt det fina fatet? Kramilikram

2010-05-02 @ 22:27:37
URL: http://grandhuset.blogg.se/
Postat av: gaga

hej Nea kamera är min ifon bra bilder tycker jag

fatet köpte jag på loppis

2010-05-03 @ 14:30:12
URL: http://draganasgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0