Slavlje-fest

Darko i ja smo bili na jednom ludom slavlju,Tonijeve djevojke roditelji su slavili 22 godine braka plus obadvoje su napunili po cetrdeset....
slavlje je pocelo tako sto smo svi gosti (ca 50)dobili po jedan smotan papir koji nismo smjeli otvoriti dok se svi gosti nisu  skupili.
na znak smo svi otvorili svoje papire....svako je dobio sliku jedne zivotinje......ja sam bila pas,Darko je dobio sliku krave.
E sad....trebali smo naci svako svoga para,nismo smjeli pricati nego samo sa znakovima i zvukovima naci svoga muzjak ili zenku...
Ljudi dragi mislila sam da cu umrijeti od smijeha kad su ljudi poceli lajati,mukati,rzati,pistati,mahati rukama i nogama
ja sam nasla moga psa,stariji gospodin,pa smo onda isli na tips setnju do sale....
Pitanja na setnji su bila o familiji i njihovim zivotinjama(konji,psi,ovce)
Do sale smo dosli i onda je pocela festa...do dva sata u noci....
ludo nam je bilo.



Evo ovako je izgledao jedan od poklona, napravila sam tanjir od betona i napunila ga egzoticnim vocem,povrcem, sirom,cokoladom i slanim keksovima.Flasa vina i buket cvijeca su dopunili cijeli poklon.
poklon je bio cista desetka....Lena je bila odusevljenja

Lena och Jonas har varit gifta i 22 år,deta ville de fira med en jätte fest.Det var  den"galnaste" festen jag har varit på.
Alla gäster fik en lapp med en bild av ett djur på,man skulle hitta sin partner till tips promenaden.
vi fick inte prata bara låta som djuren.....
jag var en hund,Darko var en kosa.....ni kan tänka er hur roligt det såg ut när alla började muuuua och mjaua och pipa och grrrrra.
Presenten har jag gjort själv,betong fatet fylde jag med frukt,ost och choklad....flaska italienskt vin och bollkrisantemum fick de.
Tack Lena och Jonas


Kommentarer
Postat av: sanela

zvuci pravo ludo, mogu samo zamisliti

2009-09-20 @ 21:41:06
Postat av: ana

Ovo je bas super ideja nebi se nikada toga sjetila.

super je.....

2009-09-20 @ 22:19:38
Postat av: Nea

Så bra idé att fylla ett betong-blad med massa god mat mm. Nu vill jag gjuta hur många som helst..../ Nea

2009-09-21 @ 09:27:27
URL: http://grandhuset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0