Kupatilo - badrum

Evo imam par slika od uredenja kupatila sto sam radila prije par mjeseci pa sad mogu da ubacim u blog.
Sad ce biti malo vise priloga o uredjenju i idejama nego o vrtu i cvijecu takva je sezona.
Pitajte, komentarisite,savjetujte,kritikujte sve reakcije su dobro dosle i zanimljive za citanje.

Evo npr. kupatilo je jako svijetlo pa sam ga osvjezila detaljima tamno crvene boje...
jako jendostavno i sto je najvaznje nemora kostati milijone....
Koristila sam se skoljkama sa mora,lavandom iz vrta i td



Små detaljer i badrummet, snäckorna och stenarna är från Kroatien




Paskiri,
mirisljava so i tepih su iste boje. Veliki svjecnjak u kupatilu je stvarno jedan detalj sto rado preporucujem.

handdukar,mattan och badsaltet machtar i vinröd små detaljer gör det lilla extra





Lavanda
je iz moga vrta,poberem osusim i pakujem u ove slatke vrecice.Koristim ih prilikom kupanja.
Jako cijenjen poklod kod mojih kolegica


lavendel är från min trädgård,påsarna är från Panduro.
Uppskattas som present



Cak je i sapun crveni hahah (neka vrsta bolesti).tek sam sada skontala da je boja ista inace
tecni sapun je kupljen iskljucivo radi toga sto mirise na ruze.



Kommentarer
Postat av: Néa

Så bra idé.....jag visste inte att man kunde köpa de små söta påsarna i tyg på Panduro. "Bra och ha påsar" att ha hemma. Tack för tipset. /Néa

2009-10-19 @ 10:47:56
URL: http://grandhuset.blogg.se/
Postat av: keti

jako lijepo,svaka čast!!

2010-02-26 @ 08:36:35
URL: http://draganasgarden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0