Saksija

Upakujte saksiju!!!!
Evo jedne lude ali super ideje,svezala sam crvenu masnu okolo bijele saksije kao da je paket.

Za ovo "remek djelo" trebaju vam dvije cvene trake ca 2 cm siroke + obim oko saksije.
Duzu traku sam obavila oko saksije i zaljepila krajeve super ljepilom.
Kracu traku sam smotala u masnu i sa jednom kapi super ljepila(koristim ga u velikim kolicinama) pricvrstila na traku sto je oko saksije.
Traku mogu skinuti kad hocu a da se masna ne povari(poenta)



 röd rosett

I Mateos rum

Kommentarer
Postat av: zlata



puuuuuuno ideja i mastovitosti... svaka cast. zaista uzivam u slikama. i ja volim ove ukrase

2009-12-01 @ 12:02:09
Postat av: Néa

Du gör det så mysigt till jul......stilrent :)

2009-12-01 @ 14:14:23
URL: http://grandhuset.blogg.se/
Postat av: gaga

bas ti hvala Zlata ja mislila da si ti napustila moj blogg

2009-12-01 @ 14:49:39
Postat av: zlata

nisam draga. ali nisam imala vremena. 3 svadbe smo imali. puno puno obaveza oko skole. povremeno bacim pogled i to je sve. tu sam i uzivam u tvojim mastarijama i idejama. SVAKA cast

2009-12-11 @ 21:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0