Pripreme za prvi advent - första advent

Pripreme su pocele.....evo polako se vjesaju Bozicne zavjese i svjecnjaci u kuhinji su na mjestu.
Zvjezda repatica je nagovjestila Isusovo rodjenje,zato se sada pale zvjezde i svjecnjaci po prozima u znak iscekivanja Bozica.

U kuhinji imam zavjese sa Djeda -Mrazicima,Zavjesa je svijetla a detalji su tamno crveni...
pokusala sam da "ulovim" iste boje koje vec imam u kuhinji.

Svjecnjaci su iste boje kao fond zid ,tamno crveni

evo jos samo koji detalj i dobro...kuhinja je za danas gotova



Jul gardiner och Ljusstakar i köket är frame...fattas bara någon julblomma


Napravila sam i svjecnjak sa pravim svjecama....ista simbolika sa cetiri svijece i cetiri nedelje prije Bozica

ma divni su ovi stari obicaji a ja imam srecu da mogu "pokupiti" sve sto je dobro sa tri strane.

Ove godine sam prvo isla u dugu setnju po sumi sa konom i nakupila sam "materijala" za svjecnjak

Svjecnjak je ukrasen prirodnim materijalom ..mahovinom , sisarkama i cimetovom korom



Advent ljusstake är finnas med lite mosa ,kanelstänger och vita ljus

Kommentarer
Postat av: SANELA

Lepo,lepo

2009-11-24 @ 21:01:27
URL: http://bloggbyissah.devote.se
Postat av: gaga

hvala kono

2009-11-25 @ 14:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0