LJus party - party svjecica

Pripreme su u toku za ljus party....
Svake godine u novembru ili decembru imam ljus party kuci kod mene.
Pozovem sve moje prijeteljice ,radne kolegice i pokoju komsinicu na jedno ugodno vece.
ja kao domacica duzna sam fixati kafu kolac ili neku drugu zanimljivu zakusku....
Prezentaciju drzi moja poznanica ...ona radi za kompaniju Partylite vec godinama
nadam se ugodnoj veceri....punoj mirisa, boja ,smijeha i dinih ljudi...
Dobro dosle...

LJusparty på lördag...det kommer att vara söööö mysigt


Kommentarer
Postat av: Anonym

Dobro jutro dragi Mateo

a dobro jutro želim i tvojim roditeljima.

Drago mi je da ti se sviđaju moji ljubimci .

Budi marljiv i naučiti češ naš jezik kao i mnoge priče

o kornjači i ježičima .

Pusa velika tebi od mojih malih prijatelja.

Pregledala sam vaše postove i dolazit ću sigurno do vas do tada srdačan pozdrav :-)))

2009-11-06 @ 10:35:53
Postat av: Ane

U koliko sati u suboru je ljusparty?

2009-11-06 @ 11:35:27
Postat av: gaga

u sest...dobro dosla

2009-11-06 @ 17:05:49
Postat av: Koraljka

Krasno namješten stol, sigurno će i ljusparty biti odličan :)

Lipi pozdravi

2009-11-06 @ 18:53:20
URL: http://koraljna.blog.hr
Postat av: Ane

Ok, då ses vi vid kl sex.

2009-11-07 @ 08:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0