Ljus party 11/7

Evo zadovoljna i malo umorna pisem o zabavi sinoc....bilo je super...
Ovaj vikend je bio stvarno turbo....prvo koncert do tri noci, subotu jutro dezurstvo i
navece party....zivi se punim plucima hahah...(zato sam sad ko glista)

Salu na stranu...bilo je super..par kolegica nije doslo (prehlade) ali nas je ipak bilo
10etak....
Prijatna atmosfera, puno svjeca ukusni kolaci (sanela).....

puno svjeca se prodalo....Fia je bila zadovoljna (zena sto prodaje)

Ovako sam postavila sto za vece svijeca....dukningen för ljusparty

Anne-Sofie

Anne- Sofie je zena sto svake godine donese svoje sjece (radi za jednu firmu)
i pokazuje novostiiz kataloga i kako se svijece koriste i dekoriraju.

Ta och Dijana lysnar på Anne- Sofie

Veronika och Teo var med

Veronika i Mateo su bili najmladi ucesnici...slusaju i oni..valjda je interesantno



Gittan och Pia

I naravno zakuska prije kafe

fika


Kommentarer
Postat av: sanela

Bas mi je zao sto i ja nisam mogla doci. Bice da sam dobila prasecu gripu.(nije svinjeca nisam bas toliko bolesna).ali oet nemogu da se dignem iz kreveta. Na godinu........

2009-11-08 @ 20:06:39
Postat av: jezicbodljica

Dobro jutro Mateoooo vidim da si mi opet došao

baš mi je drago , ja sam malo bolesna ali brzo ću ozdraviti i pisati priče o Boocu i Korniju.

Ostavit ću ti moj g-mail [email protected]

Ova zakuska prije kave bila je odlićna , zar ne ?

Lijepi pozdravčić i pusu od nas

2009-11-09 @ 09:28:24
Postat av: Nea

Så mysigt och trevligt det ser ut.......nästa gång kommer jag gärna / Nèa

2009-11-11 @ 11:51:38
URL: http://grandhuset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0