Tinejdzerska soba


 
Moji momci su "izrasli" iz svijetlo plavih soba ...evo zavrseno je farbanje i uredenje soba  dvojici tinejdzera.Boje su sami birali a sami su stojali i za vecinu radova u sobama...ja sam bila zaduzena za dizajn.....
Cokoladno smedi fond su izabrali obadvojica...Dado je izabrao i bez zidove pa sam njemu izabrala ovu lijepu ljubicastu orhideju da malo ukolopimo i drugih boja...zavjese su bijele lanenene i bijela lampa,prekrivac je cokoladno smed....
Toni je izabrao bijele zidove pa sam njemu izabrala crni tepih,trakaste zavjese ,prekrivac i lampu.Tonijeve dresove smo uokvirili u velike ramove i sad se trebaju objesiti na zid....jako mastovito i prezentativno......
obadvojica su jako zadovoljni


Kommentarer
Postat av: Nea

Vacker blomma.....men det svenska namnet på den?

2009-05-27 @ 09:25:38
URL: http://grandhuset.blogg.se/
Postat av: gaga

orhidej

2009-05-27 @ 09:49:59
Postat av: zlata

interesantne boje i sva dekoracija. sad imam ideje za neko vrijeme jer kod mene jos uvijek vodi plava boja. mada imam sobu koja je roza...pa zar bi curetina mogla biti u toj muskoj boji....hahaha

2009-05-27 @ 14:24:52
Postat av: gaga

niko ne kaze da mora biti plavo -djecaci i roza -curice...sad se sve mjenja ova kombinacija smede+bijela ili bez je jako fina i prijatna boja a soba izgleda svjezije

2009-05-28 @ 11:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0