Pupoljak

 

Vi koji pratite moj blog sjecate se sigurno onog carobnog i velikog pupoljka...pa evo iz pupoljka je izrastao prelijepi cvijet
Moja svekrva kaze da se ovaj cvijet zove svraka i da je u BL ovaj cvijet rastao po livadama....livade su kod nas stavrno uvijek bile lijepe.Evo ja sam svraku uzgojila u vrtu....prelijepa je....ovdje se ovaj cvijet zove vodeni iris...i postoji u dvije boje
ova boja sto ja imam  i postoji jos u zutoj boji.
OBS...korijen se nesmije prekriti zemljom do kraja..nece cvjetati.

Kommentarer
Postat av: Duska

da kod nas ga ima svugdje a najvise u ljubicastoj boji kod nas vec prolazi

2009-05-28 @ 00:11:12
Postat av: Anonym

da kod nas ga ima svugdje a najvise u ljubicastoj boji i vec prolazi

2009-05-28 @ 00:12:19
Postat av: vesna

predivan je ,moja mama kaze da se zove perunika.Ja imamam svjetlo lila pa ce mo se mjenjati.

2009-07-07 @ 17:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0