kolac od jabuka



moj omiljeni brzinski kolac,recept je nasljeden....rado se koristi kad mi se jede nesto slatko na brzinu
evo recept pa javite kako vam se svida
 
kolac od jabuka
fila:                                                                                                kora:                                                                                               
pet jabuka (zavisi od pleha)                                             3 jajeta izmutiti
kasika secera (zavisi od ukusa jabuka)                        9 kasika secer
cimet -kanel                                                                        9 kasika mlijeka
                                                                                              9 kasika ulja
                                                                                              9 kasika brasna                                    
                                                                                               vanilija ,prasak za peci
oguljene jabuke izrendati na krupnu rendu.dodati secer i cimet i staviti da se izdinstaju par minuta.
za to vrijeme umuti se kora jaja i secer prvo,u to se dodaju tecne namirnice jedna po jedna,
brasno i prasak za pecivo se posebno pomijesaju pa se dodaju na kraju.brasno se ne muti mixerom.
pola tijesta ispeci u plehu na pola dodaju se jabuke i preliju se ostatkom tijesta.
peci na laganoj temperaturi zavisno od peci 10-15 min.

prijatno


Kommentarer
Postat av: Anonym

super zvuci, moram jednom probati

2009-05-06 @ 21:19:11
Postat av: gaga

e bilo bih dobro kad bih znala ko mi je ovo poslao

2009-05-06 @ 22:13:34
Postat av: ane....

Ja sam poslala, al sam stigla poslati a zaboravila napisati ime :)))

2009-05-07 @ 17:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0